dPCHulp abonnement voor senioren
Onderstaande vormen van hulp vallen allemaal onder het dPCHulp abonnement. Mochten er vragen zijn over het abonnement neem dan gerust contact met ons op.
Telefonische dPCHulp
Weet je niet of jouw probleem ernstig is of wat je moet doen? Bel ons dan voor dPCHulp. Je krijgt dan direct een advies van een van onze medewerkers over wat jij het beste kunt doen. Mocht het telefonisch niet te verhelpen zijn? Dan verwijzen wij je door naar een van de andere dPCHulp opties.
De kosten van deze dienst zijn geheel gratis (excl. providerkosten) voor leden. Houd jouw lidmaatschapsnummer bij de hand als je belt zodat je snel geholpen kunt worden. Om contact op te nemen met ons voor dPCHulp per telefoon, is er een lidmaatschap nodig. Als je lid bent dan krijg je de beschikking over ons dPCHulp telefoonnummer.
Ben je nog geen lid? Geen probleem, je kunt je direct aanmelden of je kunt ons op het algemene telefoonnummer bellen.
dPCHulp via email
Weet je niet of jouw probleem ernstig is of wat je moet doen? Je kunt ons dan ook een email sturen voor dPCHulp. Je krijgt binnen een werkdag direct een advies of oplossing aangereikt van een van onze medewerkers over wat jij het beste kunt doen. Mocht het via email niet te verhelpen zijn? Dan verwijzen wij je door naar een van de andere dPCHulp opties.
Er zijn geen extra kosten verbonden aan dPCHulp via email. Je moet echter wel lid zijn om gebruik te maken van deze dienst. De kosten van deze dienst is geheel gratis voor leden. Vermeld in jouw email aan ons jouw lidmaatschapsnummer zodat je snel geholpen kunt worden. Als je lid bent dan krijg je de beschikking over ons dPCHulp emailadres. Ben je nog geen lid? Geen probleem, je kunt je direct aanmelden of je kunt ons op het algemene emailadres emailen.
dPCHulp op afstand
Voor hulp op afstand kun je gewoon bellen na één van onze winkels. Aan de telefoon leggen wij uit wat je moet doen en als er tijd is kijken we direct me je mee. Anders spreken we een ander tijdstip af op dezelfde dag of de volgende dag. Op deze manier stel je ons in staat om de computer op afstand over te nemen zodat wij eventuele problemen kunnen verhelpen. Mocht het probleem op deze manier niet opgelost kunnen worden door ons. Dan kunnen wij ook nog naar je toe komen.
Want behalve onze werkzaamheden op de technische dienst, bieden wij deze werkzaamheden ook aan bij jou aan huis. Heb je een lidmaatschap op dPCHulp dan geldt er een aangepast tarief. Als je ons belt dan geef je jouw lidmaatschapsnummer door zodat je snel geholpen kunt worden. Ben je nog geen lid? Geen probleem, je kunt je direct aanmelden of je kunt ons op het algemene telefoonnummer bellen.
dPCHulp aan huis
Mochten wij het probleem niet via telefoon, email of op afstand kunnen oplossen, dan bieden wij ook dPCHulp aan huis aan. Wil je graag thuis geholpen worden met uw computer- tablet of smartphoneprobleem? Ook dan kun je dPCHulp aan huis aanvragen. Een monteur komt bij je thuis om het probleem te verhelpen. Zijn er geen problemen, maar wil je meer leren over hoe het apparaat te gebruiken? Maak dan gerust gebruik van dPCHulp aan huis.
Ook als je problemen met je internet of interne netwerk hebt kunnen wij aan huis komen om het probleem voor je op te lossen. Als we bij je op locatie komen dan hebben wij al het benodigde gereedschap en eventuele vervangende apparatuur al bij ons. Op deze manier kunnen we het probleem direct oplossen.
Omdat je een lidmaatschap hebt, krijg je minimaal 15% korting op de kosten en betaal je nooit voorrijkosten aan ons. Betaling gebeurd direct nadat de monteur de problemen heeft opgelost. Onze monteur heeft een pinautomaat bij zich. Als je lid bent dan krijg je de beschikking over ons dPCHulp telefoonnummer. Ben je nog geen lid? Geen probleem, je kunt je direct aanmelden of je kunt ons op het algemene telefoonnummer bellen.
dPCHulp APK
Is jouw computer of laptop erg traag? Misschien kan een APK het probleem verhelpen. Vraag dan een dPCHulp APK aan. Een monteur van ons komt dan bij je aan huis om de APK ter plekke uit te voeren. Onderstaande werkzaamheden zullen er uitgevoerd worden en de APK zal 1 a 2 uur in beslag nemen afhankelijk van de snelheid van het apparaat en de uit te voeren werkzaamheden.
- Spyware / virussen verwijderen indien aanwezig
- Overbodige software verwijderen
- Beschadigde bestanden repareren
- Register opschonen
- Hardware nakijken / Windows updaten
- Upgrade mogelijkheden hardware bekijken indien gewenst
Tijdens deze APK wordt jouw computer of laptop gecontroleerd en waar nodig bijgewerkt. Defecte apparatuur en randapparatuur kunnen ook door ons gerepareerd of vervangen worden tijdens onze aanwezigheid. Dit zal dan wel even aangegeven dienen te worden bij het aanvragen van de APK.
Omdat je een lidmaatschap hebt, krijg je 10% korting op de kosten en betaal je nooit voorrijkosten aan ons (mits binnen straal van 15km). Betaling gebeurd direct nadat de monteur de APK heeft uitgevoerd. Onze monteur heeft een pinautomaat bij zich. Om contact op te nemen met ons voor dPCHulp APK, is er dus een lidmaatschap nodig. Als je lid bent dan krijg je de beschikking over ons dPCHulp telefoonnummer en emailadres om zo een afspraak in te plannen.
Ben je nog geen lid? Geen probleem, je kunt je direct aanmelden of je kunt ons op het algemene telefoonnummer bellen.