Zakelijke klanten dPC Solutions
Service en klanttevredenheid
Bij dPC Solutions draait alles om service en klanttevredenheid. Dit doen wij door het leveren van deskundig advies en kwalitatief hoogwaardige producten. Daarnaast bieden wij een service die verder gaat dan het leveren van computer hardware en software alleen, zoals service aan de zaak. Juist het leveren van een toegevoegde waarde op het gebied van service, ondersteuning en onderhoud is één van onze sterke punten. Wij begrijpen als geen ander dat een bedrijf andere eisen heeft dan een particulier. Daarom brainstormen we graag mee met onze zakelijke klanten om voor hun bedrijf een passende oplossing te bedenken. Wij proberen een complete ICT-oplossing te bieden voor op de werkvloer.
Service aan de zaak
Wij bieden service aan de zaak voor zowel kleine als grote bedrijven met alle denkbare IT-diensten. Wij laten jou graag gebruik maken van onze kennis, kundigheid en ervaring. Je kunt bij ons terecht voor advies van ervaren specialisten. Maar ook voor de levering en installatie van nieuwe apparatuur en het afvoeren van de oude hardware. Wij kunnen het voor jou verzorgen.
- Werkplekbeheer & Onderhoud
- Netwerkbeheer & Onderhoud
- Professionele Wi-Fi oplossingen
- Zakelijk internet & TV
- Cloud oplossingen (Microsoft 365, Exchange en back-ups)
- Hosting en domeinregistratie
- Website laten maken & Website onderhoud
Als je op de zaak problemen ondervindt met je computer, laptop of randapparatuur, dan kunnen wij eerst met hulp op afstand assisteren en als het nodig is met service aan de zaak een oplossing bieden. Naast telefonische assistentie kunnen wij ook de computer of laptop overnemen en dan kijken we samen wat het probleem is. In de meeste gevallen kunnen wij dan het probleem direct oplossen. Dit is makkelijk bij kleine problemen zodat jij niet met de pc of notebook naar ons toe hoeft te komen. Bij de aanschaf van nieuwe computer of laptop geven wij bij zakelijke klanten die een onderhouds- of servicecontract hebben altijd 2 maand gratis hulp op afstand en daarna 10% korting. Bekijk hier meer informatie over hulp op afstand.
Mochten wij het probleem niet op afstand kunnen oplossen, dan bieden wij ook service aan de zaak mogelijkheden. Ook als je problemen met je internet of interne netwerk hebt kunnen wij aan de zaak komen om het probleem voor je op te lossen. Als we bij je op locatie komen dan hebben wij al het benodigde gereedschap en eventuele vervangende apparatuur al bij ons. Op deze manier kunnen we het probleem direct oplossen. Wij zorgen ervoor dat het netwerk en bijbehorende hardware voor jou werkt en dat jij daar geen zorgen over hoeft te maken.
Onderhouds- of servicecontract
Bij dPC Solutions bieden wij al onze zakelijke klanten een mogelijkheid om een onderhouds- of servicecontract af te sluiten. Het voordeel hiervan is dat wij altijd binnen de vastgelegde tijden aanwezig zijn op locatie om de problemen op te lossen. Er hoeft dus niet een afspraak gemaakt worden. Jij meld het probleem en wij melden ons binnen de tijd zoals in het contract is afgesproken. Naast dit zijn er nog een aantal voordelen bij het afsluiten van een contract. Wij hebben ze hier even opgesomd.
- Snelle reactietijd bij een storing
Jij meld de storing en wij zijn binnen de afgesproken tijden op locatie. - Voorrang bij reparaties bij ons op de TD
Wordt er een reparatie bij ons binnengebracht, dan krijgt deze voorrang. Wij houden altijd 1 a 2 reparatieplekken vrij voor zakelijke klanten met een contract. Hierdoor kunnen we direct na binnenkomst aan de slag. - WhatsApp nummer voor storingen of bestellingen
Bij een contract krijg je toegang tot ons zakelijke WhatsApp nummer. Hiermee kun je ook in de avonduren of in de weekenden een storing of bestelling doorgeven. Het voordeel hiervan is dat wij dan al op de hoogte zijn en direct de volgende werkdag in actie kunnen komen. Hierdoor zijn wij in principe 24/7 bereikbaar voor de klanten met een contract. - Korting op het uurtarief
Bij een contract bieden wij ook de mogelijkheid om uren in het voren in te kopen. Hoe meer uren, hoe hoger de korting is. - Korting op de voorrijkosten
Bij een contract krijg je altijd korting op (eventuele) voorrijkosten. De kosten ervan zijn afhankelijk van de afstand en worden in het contract vermeld. - Korting bij hulp op afstand
Mocht je hulp op afstand nodig hebben, dan krijg je 10% korting op de kosten als je een contract met ons hebt.
Winkel en technische dienst
In onze winkels vind je ons uitgebreide assortiment voor de zaak, online kun je altijd onze aanbiedingen en folderacties terug vinden en bestellen. Naast het kopen van computer gerelateerde producten kun je in onze winkel bovendien altijd terecht voor advies.
Naast de winkels hebben wij ook een eigen technische dienst (TD) die zich bij de winkels bevind. Op deze TD voeren wij onderhoud en reparaties uit aan computers, laptops, mobiele apparaten en randapparatuur. Mocht er een probleem zijn met een PC, laptop of randapparatuur die op locatie niet verholpen kan worden, dan voeren we de reparatie uit op onze TD. Heb je als zakelijk klant een onderhouds- of servicecontract, dan krijg je voorrang op reparaties. Alle diensten die wij aanbieden kun je in het menu vinden onder "Onze Diensten".
Ook bouwen wij daar alle nieuwe computers en laptops (op maat ook mogelijk) die wij verkopen. Alle apparaten maken wij helemaal gebruiksklaar aan de hand van de wensen van de klant. Ben je op zoek naar een computer op maat? Bekijk dan eens onze computer op maat pagina.